Ładuję stronę - proszę czekać

Najważniejsze cechy idealnego opakowania ozdobnego

Opakowanie to niejednokrotnie decydujący element przy wyborze zakupu towaru oraz o jego odbiorze u osoby która zostaje obdarowana produktem zamkniętym w opakowaniu. Opakowanie ozdobne, opakowania reklamowe, opakowania wykwintne – cała gama pudełek dużych, małych, opakowań spersonalizowanych, opakowań z logo a wśród nich to jedno, wyjątkowe … jak je znaleźć?

Pudełko ozdobne ma zachwycać

Odbiorcę, klienta, konsumenta, kontrahenta... nie musi być kolorowe lub posiadać niepowtarzalną zawsze powinno być spójne z zawartością, tworzyć harmonijna całość, estetyczne, schludne. Musi posiadać niepowtarzalny element: niezwykle popularne są opakowania z logo, opakowania spersonalizowane.

Pudełko ozdobne ma być wytrzymałe

To przede wszystkim opakowanie ochronne, wybierając opakowanie ozdobne bierzemy pod uwagę rozmiar i wagę jego zawartości, czy jest to prezent, biżuteria, czyjeś spełnione marzenie. Kolejnym elementem decydującym o wyborze jest droga dostarczenia lub wysyłki (pocztą czy osobiście). Nasza wskazówka brzmi następująco: zanim zamówisz jakiekolwiek pudełka, upewnij się, że to najlepsze rozwiązanie dla Twojego produktu.

Opakowanie ozdobne ma być kreatywne

Zawsze spójne z zawartością, jednak musi być kreatywne i ciekawe, o przyciągającym elemencie. Czasami będzie to surowy design, czasami niezwykła bryła pudełka na prezent, czasami dodatkowy element ozdobny – ozdobna wstążka czy kokarda wykorzystujące najnowsze techniki ozdabiania i uszlachetniania takie jak min hotstamping.

Dobre opakowanie musi się wyróżniać, zachęcać do zakupu, pełnić rolę informacyjną, a także powinno być spójne z ideologią i wizerunkiem marki.